2016. március 28., hétfő

Önreklámozás!

Sziasztok, kedveskéim! 

Mivel titeket szeretlek a legjobban, úgy gondoltam, megosztom veletek a nagy titkot: újra elkezdtem írogatni!
Hatalmas titok, igaz? 
Mivel már nem vagyok többé kollégista (Hála a Magasságosnak!) újra van időm a kedvenc elfoglaltságaimra. 
Így írok. És mi mást írhatnék, mint Harry Styles fanfictiont? Na és hol máshol írhatnám, mint a Blogspoton WATTPADEN?! Igen, platformot váltottam. A Wattpad annyival szimpatikusabb, hogy ott a sztorit nem a design alapján ítélik meg (béna vagyok az ilyen vizuális dolgokban)
Tehát ha egy új Harry-s munkámra szomjaznátok, lessetek be IDE!
Ha pedig tetszik az új sztori, hagyjatok Wattpaden is nyomot, komment formájában! 
Puszi mindenkinek, és Boldog Nyuszit Nektek! 
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése