2014. január 24., péntek

#36 Fotózás

Kínos hangulatban telt a kávézás este, ugyanis Harry nagyon nem kedveli Hailey-t. Állítása szerint gyanús, hogy 14 éve senki sem mesélt az unokatestvéréről neki. Ez mondjuk tény, hogy furcsa. Mondjuk csak fél órát volt velünk, mert hívta a barátja, úgyhogy lelépett. El és Dani szerint szintén furcsa az eset, de aranyos lánynak találják. Ezután pedig elkezdtünk hülyéskedni. Annyira hangosan röhögtünk, hogy egy fiatal alkalmazott ránk szólt, mire az idősebb tarkón legyintette, hogy nézze már meg, kiket okított ki. Aztán kaptunk egy-egy a ház ajándékaként a "kellemetlenségekért" Furcsán bámultunk egymásra, majd miután megittuk, elhagytuk a helyet, hogy a fiatal srácnak legyen egy kis nyugta. A csajoktól elköszöntünk, majd elindultunk gyalog haza, ugyanis ragaszkodtam hozzá, hogy sétáljunk. Kicsit hideg volt már.
- Jéghideg a kezed, szerelmem!- közölte, miközben ujjait az enyémekre kulcsolta. Pici kezem elveszett az övében.
- Tudom, viszont a tiéd jó meleg!- néztem fel rá mosolyogva. Elengedte a kezem és átkarolva magához húzott. A csípős hidegben érezni az édes, férfias illatát valami fenomenális élmény. Mikor végre hazaértünk, bent a meleg házban elkezdett kiengedni a fagyott mancsom. Levettem a kabátomat és a csizmámat, majd hanyatt vágtam magam a kanapén. Harry hamarosan utánam jött. Felállított a kanapéra, majd térdhajlatomba nyúlva felemelt. Lábaimmal körbeöleltem derekát, miközben cipelt fel az emeletre. A saját szobája felé vette az irányt, de helyette a mosdóba mentünk.
- Ránk fér egy forró zuhany, átfagytunk rendesen!- magyarázta, miközben a fürdőben állva gombolta szét a kockás ingemet. Morgott egyet, mikor felfedezte az alatta lapuló fehér topot. Hangosan felnevettem, majd megszabadítottam fehér pólójától.
A zuhany után átmelegedve a szobájába mentünk. Bemásztam a takaró alá, majd mikor utánam ért, rögtön magához húzott.
- Holnap ilyen divatfotózás szerűre megyünk. Ez új lesz, sosem csináltam még ilyet és kicsit izgulok is.- mesélte.
- Ügyes leszel baby!- bátorításképp nyomtam egy puszit az álla és a nyaka találkozására.
- Nem jössz el velem? Szerintem Perrie is ott lesz.- ajánlotta.
- De, megyek! Honnan tudod, hogy jön Pezza?- érdeklődtem.
- Á, tudod, a barátjával egy bandában vagyunk, az egyik legjobb haverom.- szórakozott.
- Jó, oké, hülye kérdés volt.- mentegetőztem nevetve.
*Másnap*

A fotózás témája valami olyasmi volt, hogy egy modell csajjal kellett nagyon szerelmesen nézniük egymásra, érzéki pózokba. Edzett barátnőként tudom, hogy ez a kötelessége és nem szórakozásból teszi, úgyhogy mosolyogva figyeltem a fotózást. Simán ment a feladata a srácoknak, egyedül Harry nem érezte át a szerepet. 
- Harry, drágám, próbálj meg hozzáérni a lányhoz, mintha tényleg őrülten szeretnéd!- könyörgött a fotós hölgy, de Haz-nak csak nem ment. Olyan merev volt, mintha utálata tárgyával kéne enyelegnie. Egy kis szünetet tartottak, ő pedig rögtön hozzám lépett. 
- Nekem ez nem megy! Nem tudok dörgölőzni ahhoz a csajhoz!- dünnyögte.
- Pedig csinos!- néztem az említettre elismerően. 
- De te csinosabb vagy!- motyogta. 
- Annyira édes vagy!- mosolyogtam rá, majd arcát kezeim közé fogva lágy csókot nyomtam ajkaira. 
- Ez az! Tökéletes lesz!- visított fel a fotós nő. Értetlenül néztünk rá mindketten.
- Hogy mi?- kérdeztem. 
- Ez kell nekünk! A barátnős fotó!- örvendezett.- Srácok, ide tudjátok hívni a barátnőiteket minél hamarabb?- kérdezte a srácokat. Ez a nő odáig van a munkájáért, óriási izgalommal végzi. 
- Persze, szerintem El és Dani hamar ideérnek. Pezza, Barbi és Diana pedig itt is vannak!- bólogatott Zayn. 
- Csodás!- tapsikolt idétlenül.- Akkor Harry és Diane, kezdhettek!- tolt minket egy öltöző felé.
- Elnézést, de Diana!- javítottam mosolyogva.
- Ne haragudj! Megjegyzem!- kacsintott, majd a kezembe nyomott egy ruhát, hogy vegyem fel. Első látásra szerelem volt.
- Jól áll, cica!- mondta, majd megcsókolt. Kimentünk, a fotós pedig odáig volt. Mentünk a fotózásra. 
- Csodás! Nem gondolkodtál még a modellkedésen?- kérdezte, miközben új pózba helyezkedtünk. 
- Nem hiszem, hogy elég jó lennék hozzá.- grimaszoltam egy pillanatra, majd újra "őrülten szerelemes vagyok" pillantásokkal halmoztam el Harry-t. 
- Oké, 5/1 megvan!- örvendezett, majd utunkra engedett minket. Niall és Barbi következtek, mi pedig mentünk az öltözőbe, hogy visszaszerezzük a saját ruháinkat. 
- Tényleg meg kéne gondolnod, amit a nő mondott!- biztatott Haz.- Igazán gyönyörű modell lennél!- húzott magához egy csókért. Egyetlen farmer és egy melltartó volt rajtam, rajta pedig csak nadrág.
- Talán!- nyögtem ki, mire felemelt és megpörgetett. 
- Végre egyszer hallgatsz rám!- nevetett. 
- De ha modell leszek, el kell fogadnod, hogy félmeztelen, izmos pasikhoz kell bújnom a fotók erejéig.- világosítottam fel. 
- Nem lenne para! Tudom, hogy neked az olyan két lábon járó tökéletesség jön be, mint én!- vigyorgott.
- Pontosan, na meg az olyan szerény, jófiúk, mint te!- nevettem fel halkan. 
- Most azt mondod, nem vagyok jó fiú?- hitetlenkedett.
- Harry, kikötöztél az ágyhoz!- rivalltam rá mosollyal az arcomon. Ajkait keményen az enyémeknek nyomta. Alsó ajkamat finoman megszívta, majd ráharapott és óvatosan meghúzta. Befejeztük az öltözködést és visszamentünk a többiekhez, addigra a mi képeink el is készültek és már Perrie-t és Zayn-t fotózták. Barbi szakértő szemmel nézte a képeinket, majd közölte, hogy ha benne vagyok, megmutatja az ügynökének, hátha tud segíteni és elindulhat a karrierem. Odaadtam neki a kiválasztott képet, majd megígértette velem, hogy eldöntöm, szeretném-e. Az egyetlen, amitől félek, hogy kiröhögnek. "Miért is akarsz modell lenni?" "Nem neked való meló!" "Nem vagy elég jó" Ezek a mondatok forogtak a fejemben. El és Louis következtek. Annyira jól mutattak együtt. El profin mozog a kamera előtt. Utánuk Dani és Liam. Dani nem érzett rá rögtön, de a végére modellt megirigylő magabiztossággal tarolt. Megérkezett az összes kép és a fotós karöltve velünk a képek fölé hajolt. Kiválogatta és mindenkihez szólt egy-két szót. Összességében dicsért minket, mert állítása szerint ahhoz képest, hogy 5/3 amatőr fotómodell, jók voltunk. A többiek elindultak kifelé, de minket visszafogott a csaj. Faggatózott, hogy voltam-e valaha fotózáson, meg hogy szeretnék-e fotómodell lenni. Neki is csak azt tudtam mondani, amit Barbinak: elgondolkodom rajta. Kint elköszöntünk a többiektől, majd hazamentünk. Otthon Anne a nappaliban ült, Robin pedig még melóban volt. 
- Anyu, mondd neki, hogy modellnek való!- parancsolt Haz köszönés nélkül, vagy talán helyette. 
- Mindig is reméltem, hogy modelli pályára lépsz!- csapta össze tenyereit boldogan.
- Azt mondjátok, próbáljam meg?- néztem rájuk felváltva.
- Azt!- kiáltották egyszerre. Bólintottam, majd írtam Barbinak, hogy megmutathat az ügynökének. Végül is, nem veszthetek semmit. Egyenlőre.

1 megjegyzés: