2014. január 26., vasárnap

#39 Half A Heart

Ajkai olyan puhán simultak az enyémhez, de amint eszembe jutott, hogy alig néhány órája Kendall-t csókolta velük, felfordult a gyomrom. Elhúztam tőle a fejem, majd csörgő telefonomért nyúltam. Barbi ügynöke, aki már lassan az enyém is, ő keresett.
- Figyelj rám, Diana, gyorsan kell döntened! Felvételizel a New Yorki-i modelliskolába? Az ajánlásom plusz 25 kreditpontot jelent, 75 kell a felvételhez, amit a meghallgatásokkal érhetsz el. Na, ér ennyit a karrier?- hadart. Hogy érne már ennyit? Vettem egy mély levegőt. Ránéztem Harry-re, aki előttem állt, mit sem sejtve. Szemeim lehunytam, majd válaszoltam.
- Ér!- újra kinyitottam szemeimet, és rájöttem, ez az egy szó jelentette a kapcsolatunk végét.
- Rendben, csomagolj, két óra múlva megyek érted!- adta ki az utasítást, majd elbúcsúzott és letett. Az igéző zöld szempár bár, tompán, de kíváncsian csillogott rám.
- Elmegyek New York-ba tanulni!- közöltem. Arca eltorzult az új infó hallatán.
- Akkor...?- nyögte ki nehezen.
- Végeztünk, Harry!- sóhajtottam erőtlenül, majd leszálltam a pultról és felmentem a szobámba csomagolni. Könnyekkel küszködve hívtam fel El-t. Ő a legjobb barátnőm, joga van elsőként tudni. Miután elújságoltam neki mindent, hallottam, hogy szipog.
- Annyira hiányozni fogsz nekem!- sírta.
- Te is, El!- válaszoltam szintén bőgve.- Kérhetek egy szívességet?- dadogtam.
- Akármit!- mondta.
- Elmondanád a többieknek? A sulit és Harry-t is. Nincs sok időm, még gyorsan felhívom Anne-t.
- Persze! Szurkolunk érted!- próbálta határozottan mondani, de belesírt, elbúcsúztam tőle, majd letettem és tárcsáztam a következő számot. Elmondtam Anne-nek is mindent. Hogy el kell mennem, hogy szakítottam Harry-vel és hogy nagyon sajnálom, hogy kizártam a döntésből. Megértő volt, bár ő is úgy reagált, mint El. Váltottam néhány szót Robin-nal, majd letettük én pedig nekiálltam készülődni. Mikor végeztem, lerángattam a cuccomat az emeletről. Harry még mindig a konyhapultnál állt. Könyökein támaszkodva, arcát tenyerébe temette. Gyűrűsujjaival orrnyergét masszírozta. Lágyan végigsimítottam vállán, mire megfordult. Szemei vörösek voltak, akárcsak az enyémek.
- Nem akarok haragban elválni!- dadogtam halkan.
- Nem tudnék haragudni rád, hisz szeretlek!- mosolyodott el fájdalmasan. Felzokogtam, majd szabály szerűen karjaiba zuhantam. Beszívtam illatát és próbáltam minél jobban ölelésébe bújni. Hátha eggyé válunk és örökké vele maradhatok. De sajnos ez lehetetlen.
- Kérek egy csókot!- suttogtam elhajolva tőle, hogy arcára láthassak.
- Egy utolsót?- kérdezte.
- Egy utolsót.- feleltem, újra könnyezve. Ajkait az enyémekhez nyomta és megcsókolt. Ezt a keserédes köteléket a csengő hangja zavarta meg. Elengedte a derekamat, majd a csomagomat az ajtó elé tette. Nagyjából rendbe hoztam magam, majd az ajtóhoz sétáltam. Harry nem jött velem. Lenyomtam a kilincset és keserű mosollyal köszöntöttem az ügynökömet. A csomagot kivitette a sofőrrel.
- Induljunk!- kérte. Utoljára visszanéztem Harry-re.
- Viszlát, szerelmem!- suttogtam hangtalanul, de értette. Már majdnem beszálltam a kocsiba, mikor meghallottam a hangját, amint a nevemet kiáltja. Odasétáltam hozzá és kíváncsian vártam, mit mond. Megfogta a kezem, valamit beletett, majd összecsukta ujjaimat.
- Tartsd meg, csak hogy legyen mindig, ami emlékeztet rám!- kérte, majd visszament a házba. A kocsiba ülve megnéztem mit adott.

A papírrepülős lánca! El sem hiszem, hogy képes volt nekem adni! Des-től kapta a 16. szülinapjára. Azóta egyszer vette csak le, mikor kiszakadt a nyakából és akkor is rögtön rohant vele az ékszerészhez. Képes volt három órát ott ülni, amíg megjavították. Egy kósza könnycsepp folyt végig az arcomon, majd letöröltem és felvettem a láncot. 
- Jól vagy?- fordult hátra aggódva Judie. 
- Amennyire egy szakítás után az ember jól lehet.- mosolyogtam rá. Életemben nem szenvedtem még ennyit. A repülő felszállása után rájöttem, innen nincs visszaút. Nem táncolhatok vissza, csak mert gyenge vagyok. Ki kell tartanom a végsőkig, hogy tudjam, nem hiába hagytam ott a családomat, a barátaimat és a szerelmemet! Arra gondoltam, bárcsak visszatekerhetném az időt oda, mikor Harry úgy bánt velem, mint egy kutyával. Szenvedtem minden nap minden percében, de legalább velem volt. Eszembe jutott az első csók, amit a szobája ajtajában kaptam tőle. Az ajkai édesek voltak, mint a méz. Utána arra gondoltam, mikor Jessica miatt haragudtam rá. Harry, amint részegen a falnak tol, azt mondja, kíván. Jessica megpofoz, elhúzok Louis-al. A házibuli, az első alkalom Vele. Megismerem El-t. Starbucks El-el és Dani-vel. Lerészegedés a csajokkal, Harry lecsesz, amiért sokat iszom, újra egymásra találunk, Szakít Jessica-val értem. A rajongók utálnak. A rajongók már gyűlölnek. Harry és Louis lázadni kezd miattuk. A rajongók megszeretnek. Oli megcsókol, Harry megcsal. Ordítunk egymással, én sírok, ő dühös. Anne kibékít minket. Robin utál. Újabb csók Oli-val, amiről csak mi tudunk. Vita Harry-vel. Robin megszeret. L.A koncert. Liam és Danielle újra együtt. Koncert a gyér felszerelésű épületben, több ezer ember előtt éneklek. A szülinapom. Botrányhősnővé avanzsálok. Eagles koncert. Hailey. A srácok fotózása. Felfedeznek. Harry újra megcsal, vitázunk, ő elrohan. Bőgök, míg haza nem ér. Elzavarom aludni, végül vele alszom. És elértem a reggelt. A majdnem csók a konyhapulton. Csörög a telefonom. Döntök, talán helyesen. Elhagyom Harry-t. Csomagolok és most itt vagyok. Abbahagytam a sírást. Nem azért, mert nem fáj már, egyszerűen szív nélkül nehéz sírni, nekem pedig nincs többé szívem. Harry-nek adtam. Valamelyest fair, tekintve, hogy nálam van a nyaklánca. A repülőről leszállva Judie egy hotelba visz, de azt mondja, ne nagyon rendezkedjek be, mert valószínűleg ma már az iskola szállására költözök. Biztosra veszi a sikeremet. Elvitt a felvételi fotózásra. Magamra hagytak egy ruhákkal teli szobába és fel kellett öltöznöm. Egy fekete felsőt választottam, majd megláttam egy kalapot, ami elképesztően tetszett, így azt is hozzácsaptam az öltözékemhez, majd miután felvettem őket, kiléptem. A fotós egy fiatal, de nagyon tehetséges férfi volt. Karon ragadott és elvezetett a fotózás színhelyére. Az egyik One Direction photoshoot helyszínére emlékeztetett. Elhessegettem a gondolatot, majd igyekeztem kihozni magamból a maximumot, mindent felhasználtam, amit tanítottak nekem az elmúlt napokban. A fotós kedvesen dicsérgetett és adott egy két instrukciót, majd visszaengedett Judie-hoz. Beültünk egy terembe, a többi lány közé amíg várakoztunk a vezetőség véleményére. A teremben nagyjából 40 lány lehetett, ennek csak a fele nyerhet felvételt. Egy Raina nevű lánnyal kezdtem beszélgetni. Nagyon kedves és vicces lány. Elég életvidám, a kedve pedig borzasztó ragadós. Végre, ma először őszintén nevettem vele. Elárulta, hogy amúgy felismert, de nem akart tolakodni, mert látta a twitter-t, na meg az összes szennylap internetes oldalát. Szóval máris sztori lett a szakításunk. Sajnálatát fejezte ki egy öleléssel, majd elcsendesedtünk, mert a 4 tagból álló vezetőség bejött a szobába. A fiatal és felháborítóan csinos igazgatónő kezében egy vaskos mappa volt. Elmondta a beszédét, majd elkezdte sorolni a neveket hátulról, akik bekerültek. Ahhoz képest, hogy felvételt nyertek, nem voltak túl elragadtatva, mondjuk éppen, hogy sikerült, úgyhogy egy kicsit megértem őket. A három legjobb következett.
- Judie, ezt elvesztettük!- suttogtam kétségbeesve. Kimondták a harmadik legjobb lány nevét.
- Még van két név. Simán benne vagy!- biztatott. A következő, azaz a második Raina volt! Oldalra fordultam és megöleltem.
- A legfelkészültebb, legeredményesebb bejutó pedig nem más, mint Diana Lindenberg!- közölte az igazgatónő, mire Judie-val egyszerre sikítottunk fel örömünkben. 
- Megcsináltad, kicsilány! Sikerült!- ölelt szorosan. Ahogy elengedett, Raina rántott a karjai közé.
- Harry, remélem büszke vagy rám!- motyogtam halkan.
- Biztos, hogy nagyon büszke!- felelte Raina biztatóan mosolyogva. Ezután elhelyeztek minket a szobákban. Öt szobánk van, mind 4 személyes, azaz két emeletes ágy van bent, a szobák egy hatalmas nappalira nyílnak, van konyha és két fürdőszoba. A nap nagy részét ismerkedéssel töltöttük. Szerencsére mindenkivel kijövök a szobánkban. Raina felettem alszik, a másik ágyon a harmadik legjobb kép tulajdonosa, Jade. Alatta pedig az a lány, akit külön kiemeltek a bátorsága miatt, amiért visszajött idén, pedig tavaly elutasították a jelentkezését. Sokat gyakorolhatott, mert feltornázta magát és így a 4. legjobb kép az övé. A neve egyébként Jennifer, de megkért minket, hogy szólítsuk nyugodtan Jenny-nek. Este, fürdés után kimentünk a nappaliba, ahol a szomszéd szoba lakói üldögéltek. Ők az egyetlenek, akik nem féltékenyek a jó helyezésünkért. Letelepedtünk a hatalmas kanapéra és unottan kapcsolgattuk a tévét. A konyhába sétáltam, hogy kakaót készítsek, mikor Raina felvisított.
- Diana! One Direction Live van a tévében!- hallottam a hangját, mire visszatettem a tejet a hűtőbe és rohantam. Levágódtam a kanapéra és ámulattal néztem. Harry-n látszott a fájdalom. Könnybe lábadtak a szemeim, ahogy néztem. A Midnight Memories-t énekelték éppen. Vártam a kedvenc részemet, amikor Harry "ordít" de a szokásos szexi hang helyett csak simán kiénekelte a 'more' szót. Ajkaimat kezdtem rágcsálni. A lányok szinte lélegzet visszafojtva néztek felváltva rám és a tévéképernyőre. Utoljára a Half A Heart-t énekelték. Éreztem Harry szenvedését, ahogy a többiekkel énekelt. 
- I'm half a man, at best, with half an arrow in my chest, 'cause I miss everything we do. I'm half a heart without you.- énekelte Zayn egyedül, pedig itt Harry-nek is kellett volna énekelnie vele. Vártam a következő részt, ami így hangzik: Half a heart without you. I'm half a heart without you, de semmi. Harry fogta a mikrofonját, ránézett a srácokra, majd a szájához emelte. Gyerünk Harry! 
- Én-én sa-sajnálom, nekem ez nem megy!- dadogta. Könnyei patakokban folytak végig gyönyörű arcán. Elengedte a mikrofonját, ami hangosan koppant, ő pedig lerohant a színpadról. Ahogy könnyeit láttam, én is felsírtam, Raina, Jade és Jenny rögtön magukhoz húztak.
- Ekkora egy homokost!- hallottam meg egy férfi nevetést. Az egyik szoba lakói áthívták a férfi modelleket. Idegtől remegve hunytam le a szemeimet. A csajok pedig elengedtek. 
- Diana!- szólt Raina.
- Ne próbálj visszafogni!- kértem indulatosan.
- Eszem ágában sincs! Azt akartam mondani, moss be ennek a tetűnek egy jó nagyot!- mosolygott. Felálltam a kanapéról és a pofátlan sráchoz fordultam. Ujjaim ropogtak, ahogy ökölbe feszítettem őket.

4 megjegyzés:

  1. Imádlak! Nagyon jó lett! Ma még kérlek probáld meg hozni a kövittttttt!;)

    VálaszTörlés
  2. Basszus, én elsírtam magam! Nagyon jó lett! Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. ez ugye nem komoly?ugye Diana nem hagyta el vegleg Harry-t?? :'(
    esszabalyosan elsirtam magam...nagyon jol irsz es ahogy olvastam eszembe jutottak dolgok es elsirtam magam :'( remelem Harry es Diana ujra egyutt lesznek :'(

    VálaszTörlés
  4. nyálasan hangzik, de én írás közben sírtam rajta :) igyekszem, ha minden jól megy még most gyorsan megírom az évadzárót :)

    VálaszTörlés