2014. január 26., vasárnap

#40 Otthon

És ehhez is elértünk! Itt az évadzáró rész! Nem kell megijedni, egy hétnél tovább nem fogom húzni a  szünetet, és addig is igyekszek előre dolgozni kicsit. Ti addig emészthetitek az utolsó két részt. xx

*fél év elteltével*

Elég mozgalmas félév van a hátam mögött. Többször voltam otthon látogatóban, legtöbbször Harry is otthon volt. Mit is mondhatnék? Furcsa volt. Na jó, azt nem tagadom, hogy néhány csók elcsattant köztünk ezzel megcsaltam a kényszer barátomat. Ezt ki is fejtem. Ugye az első napomon egy srác leszólta Harry-t. Én meg gondolkodás nélkül nekimentem és megpofoztam. Csak hogy ez a srác a suli kancellárjának a fia. A srác megfenyegetett, hogy kirúgat, ha nem járok vele. Judie nagyon kiakadt volna, ha már az első nap kirúgatom magam, így belementem. Természetesen boldog egyáltalán nem voltam, csak mikor otthon végre láthattam Harry-t. És most is eléggé izgulok a repülőn ülve, tekintve, hogy 20 perc múlva leszállunk. A jövőheti vizsgafotózás előtt hazaengedtek minket kicsit lazítani. Milyen vicces, hogy itthon leszek Harry szülinapján. Mintha én lennék az ajándéka. Nos, ez egy használható ötlet, meglátom, mit sütök ki belőle. Gondolataim ezzel elkalandoztak a régi időkre, mikor még nem gondoltam volna, hogy egy köpésre leszek attól, hogy fotómodell legyek. A stewardess beleszólt a mikrofonjába, hogy csatoljuk be az öveinket, mert megkezdődik a leszállás. Nos, üdv London, üdv család, üdv barátok és üdv Harry! Mikor a leszállás véget ért, kicsatoltam magam és a táskámat kézbe véve kerestem ismerőst, aki valószínűleg hazavisz. 
- Üdv itthon!- hallottam meg magam mögött egy rekedtes hangot. Örömkönnyektől izzó szemekkel pördültem meg.
- Harry!- kiáltottam fel vidáman és a nyakába borultam. Úristen, szexibb, mint valaha! Mikor elengedtük egymást, egy tucat fotós körbeállt és faggatott minket a kapcsolatunkról.
- Istenem, fél éve volt, hogy szakítottunk! Nem lehetne leszállni rólunk?- dünnyögte Harry, majd karon ragadott és kicibált a tömegből. Felkaptuk a bőröndömet és meg sem álltunk a kocsiig. 
- Ne haragudj, de ezek a pojácák még mindig a szakításunkon csámcsognak.- magyarázkodott.
- Nem probléma!- feleltem keserédes mosollyal. Talán ő már nem érez semmit irántam? 
- Hogy utaztál?- érdeklődött. Harry, ezek sablonkérdések! Kérdezd már meg, hogy nem akarom-e újrakezdeni! 
- Jól, azt hiszem.- motyogtam letörten. Nem akarja újrakezdeni. 
- Baj van?- fordult felém.
- Az utat nézd, Harry!- szóltam rá.- Nem, nincs semmi bajom.- dünnyögtem. Az út hátralévő részében nem szóltunk többet egymáshoz. Hazaérve feltűnt, hogy 3 kocsi áll a ház előtt. Bent rájöttem, miért. Itt voltak a srácok, a csajok és Hailey is. Ahogy beléptünk, Robin szabályosan felemelt és megpörgetett.
- Végre itt vagy, kis modellünk!- szorongatott. 
- Én is örülök, Robin!- nevettem. Anne következett, rendesen megszorongatott. Utána sorba: El, Louis, Dani, Liam, Pezza, Zayn, Barbi, Niall majd Hailey. Először is magamhoz ragadtam egy tányér kaját és leültem a konyhapulthoz enni. Louis leült mellém és együtt néztünk ki a többiekre. Tökéletes, a bennfentesem! 
- Hiányoztál!- lök vállba.
- Te is nekem!- viszonozom.
- Neki is hiányoztál!- mondja. 
- Nem úgy tűnik, mint aki annyira boldog, hogy láthat.- húztam el a számat.
- Pedig az, csak tudja, hogy van valakid. 
- Valaki, akit nem szeretek!- teszem hozzá.
- De ő ezt nem tudja!- világosít fel.
- Basszus, tényleg!- csapom magam homlokon.
- Ideje lenne talán elmondani neki!- adja az instrukciót.
- Mégis hogyan? Álljak oda elé és közöljem vele, hogy: Hé, képzeld, nem szeretem a pasimat, úgyhogy leteperhetsz nyugodtan! Erre gondoltál?- vonom fel a szemöldökömet.
- Nem, igazából arra, hogy megkéred, segítsen felvinni a cuccodat a szobádba, és ott beszélgethetnétek. De a te ötleted is tuti, hogy tarolna!- röhögött ki. 
- Jó, megpróbálom a tiédet!- mondtam, miközben a mosogatógépbe raktam a tányéromat. 
- Hajrá!- lökött egyet rajtam, mire majdnem pofával estem be a nappaliba. 11 kíváncsi szempár pillantott rám. Totál idétlennek néztek. 
- Uhm...Harry tudnál egy kicsit segíteni?- birizgáltam karkötőimet idegességemben. 
- Persze, bármiben!-mosolygott, majd felállt a kanapéról. Elmondtam, hogy a cuccaimmal kéne segítenie, mire rögtön felkapta őket és jött utánam az emeletre. A szobámba beérve feltűnt, hogy a montázs még mindig fordítva van a falon. Harry ledobta a cuccokat a földre, majd hanyatt vetette magát az ágyamon. Megálltam a kép előtt, leakasztottam a falról és visszaraktam, képpel kifelé. Igazán jól mutattunk együtt. Az ágyon heverészőhöz sétáltam és néztem le rá. Az ölébe akartam ülni, de inkább melléfeküdtem. Egymás felé fordítottuk a fejünket és csak bámultunk a másikra. 
- Ma El-el és Louis-al elvisszük Lux-ot szánkózni egy hegy lábához, jössz velünk?- kérdezte, mielőtt bevallhattam volna, hogy még mindig ő az egyetlen, akit szeretek. Ekkor viszont egy egész jó ötletem támadt. Egyik lábamat átvetettem a csípője fölött, majd rövid helyezkedés után a csípőjére ültem. Hajamat ujjaimmal gyorsan egy oldalra igazítottam, majd lenéztem az alattam fekvő angyalra. Egy csöppecskét talán meg volt lepődve. 
- Szeretnéd, ha mennék veletek?- kérdeztem vissza a lehető legkacérabban. 
- Meg.. vagyis, igen, szeretném, sőt! Nagyon is szeretném!..- makogott össze-vissza, amin muszáj volt felnevetnem. Egyszerűen imádni való, mikor így összezavarom. Még mindig arról dumált, hogy mennyire nagyon szeretné, és milyen jó lesz, mennyire jól fogunk szórakozni stb. Nem bírtam megálljt parancsolni magamnak. Ajkaimat, az övéinek nyomtam.
- Sh, Harry! Értettem, hogy szeretnéd!- mosolyogtam rá, ahogy a feje mellett támaszkodtam az egyik alkaromon. Ajkaim után kapott és végre megcsókolt. Szabályszerűen a szájába nyögtem attól az egyetlen csóktól. Kezei csípőmre vándoroltak, és a hátamra fordított, majd fölém magasodva újra megcsókolt. Lábaimmal derekát öleltem, mikor meghallottunk egy hangot. 
- Harry, Diana!- kiáltotta valószínűleg a folyosó végéről Hailey. Szemeim kipattantak, Harry pedig elengedte az ajkamat, amit éppen a fogai közé csípve húzott meg finoman. Nyomtam még egy gyors csókot az ajkaira, majd elengedtem a lábaimmal, ő pedig felsegített az ágyról. 
- Le fogunk bukni!- suttogtam.
- Miből gondolod?- érdeklődött.
- Az ajkaid szépen kipirosodtak a csóktól- vigyorogtam rá. 
- Annyi baj legyen!- vont vállat, majd kinyitotta az ajtót. Unokatesóm vigyora meggyőzött az igazamról. Azonban nem foglalkoztam ezzel, mikor megpillantottam a karján ülő kislányt, akit rögtön elkunyiztam. 
- Hát szia, Lux!- vigyorogtam rá, miközben karjaival átölelte a nyakamat. Elkezdte lábait mozgatni, jelezve, hogy tegyem le. Miután megtettem, megfogta a kezem és vezetett le a lépcsőn, ahol Lou-ba botlottunk. 
- De rég nem láttalak!- mosolyogtam rá, miközben megöleltem.
- Mert ritkán jössz haza, picsa!- nevetett. 
- Szia Lou!- köszöntötte Harry is.
- Milyen szép színe van az ajkaidnak!- vigyorgott.
- Ó, fogd be!- motyogta, mosollyal az arcán, majd leült a kanapéra. Elkapta Lux-t és az ölébe ültette. Feléjük néztem és figyeltem a társalgásukat.
- Tudod hová viszünk ma téged?- kérdezte a kislányt.
- Nem- ingatta a fejét. Olyan kis édes!- Hová?- bámult hatalmasra nyílt szemekkel a keresztapjára. 
- Elmegyünk szánkózni egy nagyot!- közölte, mire Lux tapsikolni kezdett örömében. 
- Na én lépek is, majd dobjátok be hozzám a picurt!- búcsúzkodott, odalépett a kislányához és nyomott egy cuppanós puszit a homlokára. 
- Öltözzünk és induljunk!- ajánlotta Harry. Karon ragadtam El-t, hogy adjak neki valami meleg ruhát, Louis pedig Harry-t követte. A szobámban rángattuk magunkra a vastag harisnyát, miközben sztorizgattunk.
- Scott még mindig olyan szerethetetlen?- kérdezte.
- Naná! Legalábbis nekem az. Én csak Harry-t tudom szeretni.- feleltem. 
- Ezzel ő is így van. Utánad nagyon egy lánnyal sem volt, max. egy éjszakára.- mesélte.
- Az éjszakákról nem akarok tudni!- ráztam meg a fejem. 
- Ne haragudj!- kérte.
- Dehogy haragszom!- mosolyogtam.- Képzeld, smároltunk!- ujjongtam.
- Sejtettem! Nagyon sokáig voltatok fent, plusz Harry ajkai elég pirosak voltak.- vigyorgott rám. 
- Biztos régen csókolgatták.- töprengtem. 
- Szerintem te csókoltad utoljára, mikor itthon voltál.- töprengett. Egyetértően bólogattam, majd felvettem a vastag pulcsimat és késznek nyilvánítottam magam. Lesétáltunk a nappaliba, ahol Anne Lux-al szórakozott. 
- Megy még a babázás, igaz?- mosolyogtam nevelőanyámra.
- Menne, de majd az unokáimmal babázok!- nézett fel rám. Az még odébb van. 
- Na, csajok kész vagytok?- kérdezte Louis. Mire bólogatni kezdtünk. Anne átnyújtotta nekem Lux-ot, Harry pedig a garázsból kihozta a kisülést. Louis és El beültek hátra, amíg Harry berakta az anyósülés mögötti ülésre az ülést. Beleültettem Lux-ot, Harry pedig bekötötte, közben a kezünk összeért. Egymásra néztünk, egy halvány mosoly jelent meg az arcán, majd elhúzta a kezét és beült a kormány mögé. Szem forgatva mellé ültem és bekötöttem magam. Nagyjából másfél óra kocsikázás várt ránk. A telefonom rezegni kezdett a zsebemben. Elhúztam a szám, mikor láttam, hogy Scott írt. Viszont szabályosan felkacagtam, mikor elolvastam, hogy az ő vizsgájuk máshol lesz és mire visszaérek, már Rómában lesznek. Tökéletes! Talán magammal viszem Harry-t, ha belemegy. Míg ezen gondolkodtam, elszundítottam. Harry keltett fel mikor megérkeztünk. Kinéztem az ablakon és ámuldoztam. Úgy szeretem a havat! Kipattantam a kocsiból és az eget bámultam, amiből pici hódarák szállingóztak. 

Harry fontosnak találta dokumentálni a pillanatot. Megmutatta a képet, majd visszatette a kesztyűtartóba a telefonját, a miénk mellé. Bezárta a kocsit, majd reflex-szerűen nyúlt a kezem után. Ránéztem felém nyújtott kezére, a körülöttünk lévő emberekre, majd fel Harry-re. Ha most kézen fogva sétálok vele, azzal eláruljuk magunkat. DE! Ez senkit sem érdekel! Kezébe csúsztattam az enyémet és ujjaimat az övéire kulcsoltam. Mosolya a legsötétebb éjszakát is bevilágította volna. Louis, El és Lux előttünk haladtak a két szánkóval felfelé a hegynek. Egy nagyjából egyenes részre értek és bevártak minket. Tök jól elvoltunk ezzel a szánkózással. Egyszer úgy mentünk, hogy El és Lux, Harry és én. Louis meglökött minket, mi meg elindultunk a lejtőn lefelé. Harry egyik karja átölelte a derekamat, mellkasa a hátamnak simult, ami még a köztünk lévő rengeteg ruha ellenére is jól esett. Egyszer csak a szánkó megakadt, mi pedig jó nagyot estünk. Valahogy sikerült ráesnem Harry-re. Karja még mindig ölelt, kezeim mellkasára simítva én pedig gyönyörű zöld szemét bámulom. Puha ajkai az enyémekhez simulnak, én pedig nem tudok ellenállni neki. Miután az édes kötelékünk megszakadt, körülnéztünk. Valószínűleg nem látott senki sem. Nagy nehezen felkeltünk a földről, majd visszasétáltunk a többiekhez. Mentem még egy kört Lux-al, majd El-el és mivel mind átfagytunk rendesen, így hazaindultunk. Egész hazaúton az járt a fejembe, ahogy hosszú hajam függönyként hullik körénk, miközben Harry megcsókol. Mire észbe kapok, már a feljárón vagyunk. El és Louis miután kiszállnak, bemásznak Louis kocsijába és elhajtanak. Bent egy üzenetet találok a konyhapulton. Anne és Robin elmentek valahová, késő este jönnek csak. 
- Louis azt mondta, hogy nem szereted Scott-t.- mondta Harry, mikor leültem mellé a kanapéra és odaadtam neki a cetlit. 
- Így van!- feleltem, mire felragyogott az arca. Valaki mást szeretek!-tettem hozzá, arca csalódottá vált. Kezem arcára helyeztem, hüvelykujjam az arccsontját simította.- Téged szeretlek!- böktem ki. Megragadta csuklómat és magához rántott. Homlokom a nyakához simult, miközben nyomtam egy puszit lüktető erére.
- Vegyél fel egy bikinit és a fürdőben találkozunk!- motyogta. 
- Mi?- húzódtam el tőle. 
- Nem is mondtam? Van jakuzzink.- vigyorgott. Elnevettem magam, majd tettem, amire kért. A fekete bikinimben sétáltam be a fürdőbe, ő pedig a jakuzzi szélén ült a szokásos csíkos fürdőgatyájában. Ahogy észrevett, felállt én pedig ajkamba haraptam. V vonala igen mélyen mutatkozott, ami arra engedett következtetni, hogy nincs rajta bokszer. Tettem egy lépést felé, ő pedig megragadott és magához rántott. Bemásztunk a jakuzziba, Harry ajkait egy apró nyögés hagyta el a víz kellemes hőfoka miatt. Forró víz, buborékok, Harry hiányos öltözetben. Az évszázad legnagyobb megcsalása kezdődik, mikor ölébe húz és nyakamat kezdi csókolgatni. 

2 megjegyzés:

  1. Ááá Orsaa..<3 *-*
    Ez valami..kib*szott jó! *-*
    Alig várom hogy leteljen ez a 1 hét!! :3

    VálaszTörlés
  2. Imádlak!!!!!! Köszi hogy hoztad!:). Aligha ki fogom bírni ezt az egy hetet!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés