2014. január 31., péntek

II/1 Happily

Hosszasan, nagyjából éjfélig élveztük egymás társaságát a jakuzziban. Mikor a vízálló órám csipogással jelezte, hogy egész van, elhúztam a fejem Harry-től, megszakítva a csókunkat. Ő persze ezt nem hagyta, rögtön, mintha mi sem történt volna, csókolt tovább.
- Boldog szülinapot, szerelmem!- nyöszörögtem a szájába. Felemelt, majd kirakott a jakuzziból, utánam mászott és ujjait az enyémekre kulcsolva felinvitált a szobámba. Ránk zárta az ajtót és innentől nem részletezném. Annyit elárulhatok, égi nagy szerencse, hogy Anne és Robin nem voltak itthon. Az egész itthon töltött hetemet végig kavartam Harry-vel. Közben kitaláltam a továbbiakat. Visszamegyek, Harry jön velem. Végigcsinálom a vizsgafotózást, ha sikerül, akkor hivatásos fotómodell leszek. Szakítok Scott-al, otthagyom a sulit és hazajövök. Itthon keresek egy ügynökséget és újra együtt lehetünk Harry-vel. Odáig volt az ötletért. A reptéren persze megint faggattak egy sort, de Harry meg sem szólalt, csak keresztülhúzott a fotós rengetegen a gépünkig. Ott leültünk egymást mellé és beszélgettünk egy sort, majd kezdtem álmosodni és a vállára hajtottam a fejem, majd elszundítottam. Pontosabban bealudtam mint az állat. Haz keltett, mikor odaértünk. A taxiban Harry elkezdett hotelt keresni a telefonján. A suli szállásával szemben talált egy egész jót. A taxiból kiszállva rögtön felvettem a kapucnimat, majd váltottunk egy gyors csókot, én rohantam a szállásra, ő pedig be a hotelba. A szobánkba érve még csak Raina volt bent. A nyakába ugrottam.
- Na, mi újság a hercegeddel?- vigyorgott rám. Ő tud arról, hogy elég jó kapcsolatban vagyok Harry-vel.
- Itt van!- feleltem idétlenül ugrálva. Barátnőm szemei kikerekedtek.
- Hol? Találkozhatok vele?- jött rá a roham. Kicsit directioner...kicsit. Megfogtam a vállait és lefogtam.
- Raina, mély levegő! Igen, ha szeretnél, találkozhatsz vele!- nyugtattam le.
- Kivel akar Raina találkozni?- rángatta be a cuccát a szobába Jade.
- Jadey!- ugrottam rá.- Á, csak Harry-vel.- feleltem félvállról.
- Itt van?- csodálkozott.
- A szomszéd hotelban.-feleltem bólogatva.
- Ú, én is akarok!- visongott, mire most az én szemeim kerekedtek ki.
- Ácsi, ő az enyém!- nevettem fel.
- Nekem elég vele egy közös fotó.- röhögött, majd elindultunk ki a szobából. Nevetve beleegyeztem, majd az ajtóban belefutottunk a "kedvenc" szobánk méhkirálynőjébe. Szőke, ezért azt hiszi szebb és tehetségesebb mindenkinél. Aha, csodálkoznék, ha átmenne a vizsgafotózáson.
- Miss Tökéletes, Született Fotómodell és a két tehetséges csatlósa hová megy?- szórta ránk az iróniát.
- Semmi közöd hozzá!- röhögtem a képébe, majd arrébb löktem, hogy kiférjünk az ajtón. A hotel előtt állva felhívtam Harry-t. A névjegyéhez visszatettem az egyik csókos képünket.
- Baby, hol talállak a hotelben? Be akarok mutatni neked valakiket!- hadartam. Lediktálta a szobaszámát, közben néztem Raina-t és Jade-t, akik a puszta hangjától olvadoztak. A lifttel felmentünk az emeletére, majd bekopogtam az ajtaján.  Kinyitotta, majd beengedett minket. Leghátul voltam, ő pedig elkapta a derekamat és magához rántva megcsókolt. Mikor ajkaink elváltak egymástól nagy nehezen a csöppet ájulás közeli állapotban lévő barátnőimmel kezdtem törődni.
- Nos Harry, ők itt a barátnőim: Raina és Jade!- mutattam be őket.
- Nagyon örülök!- ölelte át őket. Jade a válla felett mutogatott valami olyasmit, hogy ő most itt meghal. Nevettem rajta egy sort, majd Harry beljebb terelt minket, tekintve, hogy az előszobában ácsorogtunk. A kanapéra letelepedtünk, Haz a lábaimat az ölébe húzta, úgy beszélgetett a csajokkal, akik egy fél óra múlva már hozzászoktak teljesen, így nem csüngtek minden szaván. Raina a csörgő telefonjához kapott, majd miután letette, felállt a kanapéról.
- Na, nekem azt hiszem mennem kell. A barátom vár skype-n. Örültem, Harry!- búcsúzkodott, én meg szomorkodtam. Nem akartam még menni.
- Szerintem megyek én is!-tette hozzá Jade. Felálltam én is, de Harry magához szorított.
- Maradj még egy kicsit, szerelmem!- kérlelt. Annyira édesen csinálta, hogy belementem.
- Miért nem alszol itt? Reggel átjönnél a cuccodért, na meg értünk és akkor mehetnénk is suliba.- ajánlotta Jade. Nyomtam egy hatalmas puszit az arcára.
- Egy igazi zseni vagy!- mosolyogtam.
- Tudom!- intett egyet, miközben kiléptek az ajtón. Mikor kettesben maradtunk, Harry szembe fordított magával.
- Na, hercegnő, mit szeretnél csinálni?- érdeklődött. Az az igazán boldog, kisfiús mosoly, ami az ajkain játszott, teljesen elvarázsolt.
- Nem tudom, menjünk el kajálni, vagy valami!- vonogattam a vállamat. Bólogatott, majd el is indultunk. A liftben állva ujjait az enyémekre kulcsolta. Lenéztem kezeinkre, majd fel Harry-re.
- Szeretnék újra így sétálni! Benne vagy?- mosolygott halványan.
- Persze!- villantottam rá a 24 karátos mosolyomat. Olyan jól esik, hogy ilyen nyíltan vállal. Kisétáltunk a hotelból, lazán beszélgetve, majd mikor mentünk nagyjából 20 métert, már meg is látott valaki és nem bírta ki, hogy oda ne jöjjön.
- Együtt vagytok újra, azok után, hogy Diana megcsalt?- tolta Harry képébe a kamerát a csávó, mire kikerekedtek a szemeim. Ez meg miről beszél?
- DIANA SOSEM CSALT MEG!- nyomatékosított Harry, majd tovább húzott onnan. Szinte rohant, mire megálltam.
- Harry, édes, nyugi!- fogtam meg arcát.- Ne légy ideges az ilyen paparazzi dögök miatt! Tudom, hogy idegesítőek, meg minden, de...- nyugtattam, de nem tudtam befejezni, mert ott, nyílt utcán megcsókolt.
- Oké, lenyugodtam, mehetünk tovább!- vigyorgott rám. Eszméletlen ez a srác! Találtunk egy mekit, ahová be is ültünk. Annyira röhögtettük egymást, hogy néha már igen csúnyán néztek ránk a szomszéd asztaloktól, aztán persze észrevették Harry-t, úgyhogy beálltam fotósnak és lőttem vagy 8 fotót. Miután befejeztük a kaját, sétáltunk egészen sötétedésig, utána beugrottunk a szállásra egy pár cuccomért, majd vissza a hotelba. Kerestünk egy jó filmet és összebújva, az ágyból néztük végig. A film után elmentünk zuhanyozni, ami jó hosszúra sikeredett, majd vissza a szobába egy újabb filmre. A hátam Haz mellkasához simult, miközben átkarolt. Ujjait a hasamon összekulcsolta. Először csak néztem, majd elválasztottam kezeit és elkezdtem hosszú ujjaival játszani. Mély nevetése édesen csengett a fülemben, miközben nyomott egy puszit a nyakamra. Megfordultam és átkarolva derekát egyik karommal, csupasz mellkasához bújtam. Egyik karja a derekamnál, másik a hátamnál fogva tartotta testemet az övéhez közel. Hüvelykujjával lágyan simogatta a vállamat.
- El fogok aludni!-nyöszörögtem.
- Nyugodtan!- felelte.
- De nem akarok aludni! Veled akarok lenni!- motyogtam a mellkasába. Ajkait a homlokomon éreztem.
- Aludj, szerelmem! Közben veled vagyok!- simított végig a gerincemen. Megadóan lehunytam szemeimet, majd nem sokkal később el is aludtam. Reggel az ébresztőmre keltem. Készültem kinyomni, mikor Harry megmozdult alattam. Nyöszörgött kicsit, majd magához ölelt. Nagy nehezen kibújtam a karjai közül és a mosdó felé indultam elintézni a reggeli teendőimet. Felöltöztem, majd visszamentem a szobába.
- Bújj vissza még egy kicsit!- kérlelt nyafogva. Olyan édes volt, ahogy barna fürtjei szétterültek a párnán. Leültem az ágy szélére.
- Nem megy, de amint vége a fotózásnak, vissza jövök és akár egész nap lustizhatunk!- ígértem meg. Felült egy csókért, egy igazán hosszú csókért, majd utamra engedett. Felrángattam a bokacsizmámat az előszobában, rohantam a liftig. Ki a hotelből, át az úton, majd fel a szállásra a csajokért. Pontosan elkészültek.
- Felkészültetek?- kérdeztem őket.
- Mondhatni!- hangzott a kollektív válasz.
- Ha ez ma sikerül, sok sikert kívánok nektek a topmodellé váláshoz!- mosolyogtam rájuk.
- Mi?- kérdezte Raina.
- Én nem folytatom. Ha sikerül a vizsga, sikerül, ha nem, nem, de visszamegyek Londonba!- közöltem.
- Annyira hiányozni fogsz!- ugrottak a nyakamba.
- Ti is, csajok!- feleltem.
- Jaj, milyen megható!- ironizált Alison, a szőke cicababa az "ellenfél" szobából. Elindultunk kifelé.
- Tégy egy szívességet az emberiségnek és nyeld le a nyelved!- villantottam meg a műmosolyomat.
- Remélem megfulladsz a sikeredben, vagy Harry Styles nyálában!- vágott vissza, mire megpördültem a tengelyem körül.
- Miről beszélsz?- löktem neki a falnak.
- Idő kérdése és megtudod!- mosolygott rám sokat sejtetően, majd kibújt a szorításomból. Ebből még bajom is lehet. A csajok után siettem és elértünk együtt a suliba. Út közben elmeséltem nekik Alison beszólását. A vizsgafotózás úgy folyt, hogy volt egy asztal lefordított lapokkal. Egyesével odaléptünk és elvettünk egyet. Volt mindegyiken egy-egy téma és egy kiegészítő, vagy ruhadarab. Remegő kézzel elvettem egy lapot,majd megnéztem. A téma a természet, a kiegészítő pedig egy öv. Követnünk kellett a stylist-ot egy szobába, ahol mindenki megkapta a kellékét, majd azt kezdett vele, amit akart. Találtam hozzá egy nem túl szép, de annál természetesebb ruhát és felvettem rá az övet, majd késznek nyilvánítottam magam és kimentem, ahol rögtön a fotósba botlottam.
- Szóval te kaptad a természet témát!- mosolygott rám Nigel.
- Pontosan!- mosolyogtam vissza.
- Direkt neked szántuk.- súgta meg, majd beültünk a kocsijába és elkocsikáztunk a fotózás helyszínére. Közben beszélgettünk az esélyekről és elmondtam neki, hogy ezután a vizsga után lelépek és pihentetem a tovább tanulást. Azt mondta, hogy szerinte tökéletes fotómodell leszek és ez illik hozzám, úgyhogy támogat. Felállította a cuccost, majd kezdődhetett az én feladatom. Apait-anyait beleadva igyekeztem a legjobban a témámat sugározni mind testtartásban, mind testbeszédben és tekintetben. Mikor végeztünk, megnéztük a képeket. Nigel megmutatta, melyiket választotta, majd visszavitt a suliba. Raina is akkor ért vissza a fotózásáról. Mint kiderült, mind a 10 lányt (fél év alatt nem mindenki bírta a nyomást) más fotós fényképezte. Megbeszéltük a tapasztalatainkat, majd leültünk a teremben, ahol várakozni kellett. Hamarosan megérkezett mindenki, a 3 tagú bizottság pedig bent várt egy másik terembe, ahová egyenként kellett bemennünk. Mikor kinyílt az ajtó, Scott állt ott. Kezdődik, amit Alison mondott! Kilépett, megfogta a karomat, felrángatott és elcibált az ajtóig, majd ott nemes egyszerűséggel a bizottság elé lökött. Az igazgatónő és a saját apja is rá szólt, mire csak elnevette magát.
- Ezzel a hűtlen senkiházi repedtsarkúval nem fogok finomkodni!- köpte a szavakat.- Apu, elvárom, hogy érvénytelenítsd a vizsgáját és tanácsoltasd el!- parancsolt.
- Ha Diana fotója érvénytelen, nem vagyok hajlandó megcsinálni az egész évfolyamod fotóját!- közölte vele Nigel.
- Nigel!- sziszegett az igazgatónő.
- Kár a gőzért, Leila! Ha ezt a fiatal tehetséget te hagyod megbukni, nem érdekel, ha kirúgnak, amiért megtagadom a munkát!- mutatta fel a vizsgafotómat.
- Kétség kívül a pályafutásom legtehetségesebb diákja. Már csak a kancellár úr döntése!- fordultak egyszerre az említett felé.
- Megcsalta a fiamat.- húzta a száját.
- A fia belekényszerített a kapcsolatba, csodálkozik?-álltam ki magamért. Kérésre kifejtettem a sztorit. És bár elismertem, hogy megcsaltam, mégsem én húztam a rövidebbet. Nem elég, hogy átengedtek a legjobb eredménnyel a fotózáson, de még a kancellár külön kifejezte sajnálatát az elmúlt fél évért és sok örömet kívánt a fotómodell hivatáshoz. Aláírtam a kiiratkozási papíromat, mindent megköszöntem, majd immáron hivatással a zsebemben kisétáltam az ajtón. Sok sikert kívántam a csajoknak, megígértem, hogy sohasem felejtem el őket és hogy rendszeresen szervezünk találkozókat. Már a saját ruhámban sétáltam a folyosón végig, amikor valaki utánam rohant.
- Diana, cica ne haragudj! Maradj velem, könyörgöm!- csúszott térdre Scott.
- Nem tudok veled maradni! Sohasem voltak igazi érzéseim irántad, akármennyire is próbáltalak szeretni. De tudok valakit, aki epekedik érted. Bár nem érdemli meg a segítségemet.- mondtam.
- Ki az?- kérdezte.
- Alison. Nagyon egymásnak valók vagytok. Legyetek boldogok!- mosolyodtam el, majd ott hagytam. Visszaérve a szállásra elkezdtem pakolni. Még nem végeztem, mikor a lányok visszaértek. Amíg még csomagoltam beszélgettünk.
- Na mi van, megbuktál és nincs erőd újrakezdeni?- vigyorgott az ajtókeretnek támaszkodva Alison.
- Nem, hoztam a formám és bezsebeltem a legjobb eredményt. Itt hagyom Raina-t, Jade-t és Jenny-t, hogy legyenek ők továbbra a mezőny legerősebb hármasa, úgyhogy a dicsőséges "legjobb" posztomat nem kapod meg, de légy hálás, szereztem neked pasit! Én meg megyek és a te szavaiddal élve "belefulladok Harry Styles nyálába" Arrivederci!- fogtam a cuccaimat, majd végigölelgettem mindenkit, aki fontos volt nekem és elindultam a hotel felé.
- Hé, Diana!- ordított utánam Alison.
- Igen?- fordultam vissza.
- Nem vagy te olyan szörnyű! Tehetséged van ehhez, kitűnő fotómodell vagy! De azt nem ismerem el, hogy a te barátod helyesebb az enyémnél!- nevetett.
- Nem kell. Én tudom magamban. Bár ezzel most gondolom ellenkezni akarsz, de felesleges. Nézőpont kérdése.- mosolyogtam.
- Megölelhetlek?- röhögött kínosan.
- Hol a csapda?- kérdeztem vissza, miközben megölelt.
- Tudod, hiányozni fogsz! Kivel fogok kötekedni?- tette fel a kérdést inkább magának.
- Raina is elég kemény ellenfél.- ajánlottam, majd megfordultam és elhagytam a helyet, örökre. Előtúrtam a táskámból a kiiratkozásomról szóló papírt, majd felsiettem Harry szobájához. Bekopogtam, ő pedig egy szál szürke melegítőben nyitott ajtót.
- Kitöröltek a rendszerből, mehetek haza!- mosolyogtam, mire átölelte a derekamat és megemelve megcsókolt.
- Akkor most már újra az én barátnőm vagy?- kérdezte.
- Bizony!- feleltem mérhetetlenül boldogan. Bementünk a szobába, majd Haz laptopjával rendeltük is a holnapi jegyeket haza, Londonba.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett! *--*várom a kovit! :D<3

    VálaszTörlés
  2. Imádom, már alig bírtam várni;)Siess a kövivel.!;) Egyébként hogy hívjáka a lányt a fejlécen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszik :) sietek és Emily Rudd a neve :D

      Törlés