2014. február 24., hétfő

II/10 Billiárdasztalon

Na akkor itt az első olyan rész, ami erotikus tartalmú. Eléggé részletes, úgyhogy aki nem szereti az ilyesmit, attól elnézést kérek. Keresse meg, ahol vége van annak a résznek és olvassa onnan, mert a rész vége lényeges. xx

A mesés házunk ajtajában álltunk ketten, integettünk a többieknek. Harry édesen mosolyogva ölelt magához. De ez csak a látszat, amit a barátaink előtt tart fent. Én viszont tudom, hogy erekciója rendületlenül küzd az őt visszafogó anyagok ellen, ami az én hibám/érdemem. Valószínűleg, amint az utolsó kocsi is kifordul az utcából, felkap és ígéretéhez híven a billiárdasztalon tesz magáévá. Egy bizonyos oldalról nem tetszik ez az egész és úgy érzem, megbántam, hogy egész este szórakoztam vele. Másrészt viszont felforrt vérem ezerrel lüktet az ereimben.
- Készen állsz?- suttogta halkan, mikor Louis egy biccentés után beindította a kocsit.
- A késznél is készebben, Mr. Styles!- feleltem, miközben integettem legjobb barátnőmnek. Kezei a derekamra markoltak és behúzott a házba. Az ajtót a lábával csapta be, felemelt, késztetve ezzel, hogy lábaimat a dereka köré fonjam. Felcipelt az emeletre a biliárdasztalhoz és ráültetett. Nem finomkodott, nyakamra cuppant, harapott, nyalogatott és szívott.

- Harry! Nem itt akarom!- nyöszörögtem. Próbáltam minden erőmmel elhúzódni tőle. Sikertelenül.
- Hallgass! Én itt akarom, úgyhogy itt csináljuk!- mordult rám és hátralökött az asztalon, így széttárt lábakkal feküdtem a meglehetősen kemény filcen. Először benyúlt a felsőm alá, majd levette rólam azt.
- Ahhoz képest, hogy milyen kicsik, formás melleid vannak.- motyogta, miközben végighúzta nyelvét a szegycsontomon. Felháborodottan ültem fel.
- Némi kis tiszteletet elvárnék!- csattantam fel.
- Ne várd meg, amíg én fogom be a szádat, Diana!- sziszegte és visszalökött az asztalra.
- Nem, Harry!- vettem bátorságot magamon. A plafonra szegezte a tekintetét.
- Na jól figyelj! A csinos kis szádat most ne beszédre használd! Tudsz vele jobb dolgokat is csinálni. De ha nem szeretnél nyalókázni- megemelte a csípőjét- akkor azt ajánlom, hogy fogd be, vagy kipeckelem!- hajolt felém. Úristen, szájpecek? Harry-nek honnan van bármi fogalma arról, hogy mi is az valójában? Mindegy is. Elég ösztönzés volt, hogy elkussoljak.
- Ezt már szeretem!- súgta. Kezét a hátamról visszacsúsztatta a mellkasomra, mikor rájött, hogy elől kapcsos a melltartóm. Kipattintotta és megnyalta a száját, majd minden figyelmét kebleimnek szentelte. Közben keze becsúszott a bugyim alá és belém nyomta két ujját. Hatalmas nyögést fojtottam magamba, mikor elkezdte őket ki-be mozgatni.
- Engedelmes és nedves vagy. Ez jó!- mormogta. Apró csókokkal haladt lefelé a hasamon, de sejtem, hogy ez sem az én örömöm miatt volt. Rózsaszín nyelvét a köldökömbe mártotta, majd felemelte a fejét. Levette a cipőmet, aminek magas sarkai koppantak a padlóra érkezve, majd lerángatta a nadrágomat.
- Ráuntam a játékra. Vetkőztess le!- parancsolta, én pedig nekiláttam. Nem úgy szabadítottam meg a ruháitól, mint a férfit, akit szeretek, sokkal inkább úgy, mint egy seggfejet, aki megparancsolta, hogy ezt tegyem. Kezébe fogta hatalmas, lüktető hímtagját, majd végignézett rajtam vággyal telt szemeivel. Pillantása az asztalhoz szegezett, a lehető legkellemetlenebb értelemben.
- Jegyezd meg, amit most mondok! Ez most nem a te örömödet szolgálja, csak és kizárólag az enyémet! Nem mozogsz és hallgatsz, ahogy eddig! Értetted?- szűrte fogai közt, majd meg sem várva a válaszomat, hatalmasat döfött rajtam.
- Nem kéne óvszer?- kérdeztem halkan, félénken.
- Nekem nem kell. Utálom azt a szart!- morogta és csípője gyors mozgásba kezdett. Eddig ismeretlen fájdalom áradt szét bennem. Hátravetett fejjel szorítottam össze a szemem, haraptam az ajkam és martam Harry bicepszét. Gondolatban egy szép vidékre kalandoztam, ahol nincsenek túlizgult pasik, álszent unokatestvérek, csak a rengeteg kortárs könyv, amit imádok. Bizonyára nem vagyok normális, amiért könyveken jár az agyam, miközben maga Harry Styles...mit is csinál? Dug, basz, vagy csak egyszerűen használ? A gondolatra kicsordul a könnyem, majd észreveszem, hogy egy mély morgással belém üríti magát Harry. Kiveszi hüvelyemből ernyedt műszerét, majd hátat fordít és elindul kifelé. Azt hiszem szükségem van egy esemény utánira. Megpróbáltam felkelni, de nem megy. Minden porcikám sajog.
-Harry! Idehoznád a táskámból azt a levél gyógyszert?- kiáltottam utána.
- Én ugyan nem! Van lábad, nem? Akkor meg használd!- szólt vissza. Arrogáns pöcs.-Te akartad a kontroll vesztett szexet, hülye picsa!- korholt a tudatalattim. Igaza van és ez idegesít. A dühöm felülkerekedik mindenen, főleg a fájdalmon. Felpattanok, kiviharzom a konyhába. Beveszem azt az átkozott bogyót és megkeresem Harry-t. A kezét fogva berángatom a fürdőszobába. A zuhanykabinba lököm és megengedem a hideg vizet.
- Hűtsd le magad!- kiáltok rá, majd otthagyom a fenébe. A szobába megyek valami tiszta ruháért, majd a másik mosdóban veszek egy forró fürdőt. Ellazítja görcsös izmaimat, ez kell most nekem. Miután megszárítottam nedves testem és a nappaliba a tévé elé kucorodtam, elgondolkodtam. Biztosan okos döntés volt az összeköltözés? Mármint, imádom Harry-t, képes lennék leélni vele az életem, annak ellenére is, amit tett, de talán gyorsan történt ez az egész. Lépteket hallottam. Harry csurom vizesen, és pucéran állt mögöttem. Ebben a pillanatban léphetett ki a jéghideg víz alól.
- Húzz vissza a fürdőbe és törölközz meg!- kiáltottam rá elfehéredve. Bűnbánó tekintete nem kerülte el a figyelmem.
- Nem akarod, hogy megfázzak?- kérdezte. Remény csillogott a szemeiben.
- Majdnem. Igazából csak nem akarok feltörölni utánad!- morogtam. Egy mély sóhajt követően tette, amit mondtam. Kicsit elbóbiskoltam. Mikor felébredtem, zavartan néztem körül. Hol a fenében vagyok? A szobánkban. Az oldalamra fordulok és a csillogó zöld szempárral találom magam szemben. Tiszta, már nem szennyezi a vágy feketesége.
- Haragszol rám?- kérdezte halkan. Hangja rekedt a hosszú hallgatástól.
- Csalódtam, Harry.- sóhajtom, miközben lehunyom szemem.- El kell döntened, mit akarsz. Barátnőt vagy szexrabszolgát? Jól ismersz, tudod, hogy csak az egyik lehetek és azt is tudod, melyik.- néztem mélyen a szemébe.
- Tudom, de nekem nem kell semelyik. Nem kellesz, mint barátnő, sem mint szexrabszolga. Mrs. Styles-ként kellesz! Azt akarom, hogy a feleségem légy!- simít végig az arcomon. Megmerevedek az érintése alatt. Most csak az agyam játszik velem! Ez nem lehet igaz!
- Harry...-nyöszörögtem. Nem tudom megfogalmazni, amit gondolok.
- Pszt! Akarod vagy sem? Rajtad áll, szerelmem!- fogta meg a kezem.
- Ez most lánykérés?- mosolyodtam el. Kicsit közelebb húzódott hozzám, így mellkasunk összeért.
- Nem hivatalos, de valami olyasmi.- bólintott. Istenem, annyira szeretem!- Mit mondasz?- kérdezte óvatosan.
- Én lennék a legboldogabb lány, ha a feleséged lehetnék!- mosolyogva bújtam hozzá. Örömkönnyek égették a szemem. Puha, telt ajkait a homlokomhoz érintette.
- Mindent megteszek, hogy mielőbb a legboldogabb lánnyá tehesselek!- suttogta. Csak rágondolok és máris örömmel ráz ki a hideg, hogy menyasszonyi ruhát próbálok. Ó Harry, remélem teljesen komolyan gondoltad!

4 megjegyzés:

  1. Köszi hogy ilyen hamar hoztad:) Jó lett de ez már alap;) Siess!!!!!;)

    VálaszTörlés
  2. szia
    a történetedre nem rég találtam és nos van egy két dolog amit tudnod kéne. Harry és Diana nem lehetnek együtt mivel a mostoha testvérek. Ami annyit tesz, hogy ha ezt megtudja a gyámhatóság akkor Diana-t elvehetik mert ez nem lehet. Csak akkor, hogyha Harry szülei lemondanak a gyámságról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Olvass vissza a történet legelejére. Diana 18 éves, azaz felnőtt nő már az elején is, a "jelenben" pedig 19 éves, így a gyámhatóságnak semmi köze hozzá, hogy mit tesz, kivel és mikor. Ráadásul ez egy egyszerű történet. Gondold végig, van néhány blog, ami misztikus történet, ergo nem létező dolgok vannak benne. Azokhoz képest az enyém igen reális (legalábbis törekszem, hogy az legyen)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett. Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés