2014. február 8., szombat

II/4 Lekötve

Mikor ébredeztem, a napfény erősen világította meg az arcomat, pedig be volt csukva a szemem. Nyöszörögve átfordultam a másik oldalamra, majd hirtelen felébredtem mikor a padlóra estem. Elfelejtettem, hogy nem a szokásos helyemen aludtam Harry sérült karja miatt.
- Diana!- hallottam meg Harry hangját. Valószínűleg engem keresett.
- Itt vagyok!- nyújtottam fel a karomat és meglóbáltam. Megkerülte az ágyat, majd nagy nehezen visszafojtva a nevetését letette a tálcát, amin valószínűleg a reggelink volt. 
- Kényelmes a padló, szerelmem?- mosolygott édesen, miközben felsegített.
- Nem túl barátságos!- dörzsöltem meg a vállam, amire ráestem. Nyomott néhány apró puszit sajgó vállamra, majd az ágy felé tolt. Bemásztam a takaró alá, ő pedig hozta a tálcát, majd mellém fekve együtt reggeliztünk meg. Szürke melegítőalsójának zsebében megrezzent a telefonja. Összevont szemöldökkel, ajkait rágcsálva hallgatta a másik felet, majd letette.
- Interjú. Neked, nekem, a többieknek.- közölte. Megengedtem a kádat jó meleg vízzel. Harry felült a mosógép tetejére-közben végignézte, ahogy megszabadulok összes ruhámtól és hagyom, hogy csupasz testemet ellepjék a habok.- és felvázolta, hogy milyen is lesz ez az interjú. Valami olyasmi, hogy párosával bemegyünk, válaszolunk a kérdésekre, majd csere. Azt hiszem, ez rendben lesz. Aha, mikor odaértünk, rájöttem, hogy nem. Természetesen mi kerültünk utoljára, hogy akit a tegnapi lövöldözős-verekedős sztori érdekelt, az végignézze az egész műsört, növelve a nézettségi mutatókat, jól megtömve a csatorna fejeseinek zsebét.
- Szóval, Harry. Egy fél évig külön voltatok, utána újra összejöttetek. Hogy tudtál megbocsájtani Diana-nak azok után, hogy megcsalt?- kérdezte a fiatal műsorvezető csaj villantva egy gonosz vigyort.
- Na jó. Ebből végképp elegem van! Nem tudom, ki találta ki ezt a hülyeséget, de most itt az ideje, hogy tisztázzam.- kezdte.
- Harry, nyugalom!- suttogtam.
- Nem, megvédelek! Nem hagyom, hogy mocskoljanak!- felelte.- Diana soha nem csalt meg, én voltam, aki hűtlen volt! De egy igazi angyal a barátnőm, és eltekintett a hülyeségemtől, kétszer is!- pillantott rám hálásan, mire elmosolyodtam és megszorítottam kezét.
- Hát ez igazán...édes.- mondta egyhangúan a csaj.- Viszont az angyalok nem vesztik el a szárnyaikat testi sértésért?- vonta fel tökéletesen ívelt szemöldökét.
- Fejtsd ki, kérlek!- mosolyodtam el.
- Még igen régen, egy bulin megpofoztad Kendall Jenner-t.- példálózott.
- Harry az enyém, márpedig ami az enyém, azt megvédem!- feleltem.
- Összeverted a saját unokatestvéredet.- mondta, tettetett meglepődöttséggel.
- Miután a nekem szánt lövése Harry-t találta el.- fejeztem be a mondatát. Bosszús arckifejezése elárulta, hogy nagyon próbált bemocskolni. A műsoridő lejárt, a felvétel pedig befejeződött. Felálltunk és elindultunk kifelé a stúdióból a többiekhez.
- Engem ezek a műsorvezetők meg a riporterek nagyon nem bírnak.- állapítottam meg.
- Féltékenyek.- nyugtatott Harry. Felvont szemöldököm és kérdő pillantásom után elmagyarázta.- A barátod vagyok, a legtöbb ilyen dög közel akar kerülni hozzánk. Ráadásul elképesztően gyönyörű is vagy, amire sok nő irigykedhet!- húzott közel magához. Váltottunk még néhány szót a többiekkel, majd hazamentünk. Otthon, mit ad Isten, ketten voltunk.
- Lecseréled a kötést, cica?- dörgölte orrát a nyakhajlatomhoz. Mosolyogva bólintottam, majd leszedtem a használt kötést a karjáról.
- Elképesztő, milyen gyorsan gyógyulsz!- néztem a karját, amin a seb már majdnem teljesen beforrt.
- Jól ápolnak.- húzta mosolyra ajkait, majd közelebb hajolt hozzám egy csókért. Felhelyeztem rá az új kötést, majd közöltem, hogy kész van. Elfektettem az ágyon és a csípőjére ültem.
- Ha így folytatod, nemsokára a fejpántod és az ágy rácsainak fogságában találhatod magad!- suttogtam a fülébe, ahogy kezeim becsúsztak inge alá. Két hatalmas tenyeret éreztem meg a fenekemen, amik keményen az ölébe nyomtak.
- Hm, talán már most elég jól vagy ahhoz, hogy kikötözzelek.- töprengtem, majd elkezdtem kutatni a fiókban, ahol hamar ráakadtam az ominózus darabra. Karjait a feje felé emeltem és összefogott csuklóit az ágy támlájához kötöztem a fejpántjával.
- Tudod, ez a fejpánt a fejeden is édes- borzoltam össze a haját.- De a csuklóidon még szexibb, ahogy mozgásképtelenné tesz!- haraptam bele alsó ajkába.
- Ne kínozz, baby!- nyögte. Jólesően felnevettem. Ez még közel sem volt ahhoz, amit tenni készültem vele. Szétgomboltam rajta az ingét, majd alulról felfelé végigsimítottam felsőtestén, lefelé pedig végigkarmoltam. Kezem éppen nadrágja sliccén futott végig, mikor csörögni kezdett a telefonja. Egy hatalmas vigyorral az arcomon felvettem az éjjeli szekrényről. Louis kereste.
- Jó napot, Ön Harry Styles telefonját hívta. Mr. Styles éppen elfoglalt, nem tudja fogadni a hívást, ugyanis a barátnője az ágyhoz kötözte.- közöltem, halálosan komoly hangvétellel. Louis nevetése csilingelt a vonal másik végén, majd közölte, hogy hagy minket játszadozni és letette.
- Milyen fura, mikor Mr. Styles-nak szólítasz.- töprengett.
- Hallgass!- nyomtam ajkaimat az övére, közben kigomboltam a nadrágját és lehúztam a sliccét, így még több látszódott fekete bokszeréből. Csípőjére ültem, tenyereimet mellkasának nyomtam, hogy támaszkodjak.
- Milyen mázlista vagyok, hogy ilyen barátom van!- néztem mélyen a szemébe. Mint mindig, most is elvesztem azokban a zöld íriszekben. Zavart mosoly terült el arcán, amivel igazán meglepett. Nem rémlik, hogy valaha is összezavarodott volna miattam. Hirtelen kinyílt az ajtó. Anne és Robin vigyorogtak ránk kínosan. Szegény Anne, milyen kellemetlen lehet alapjáraton az, hogy benyitsz a fiad szobájába, ahol az a látvány fogad, hogy ki van kötve az ágyhoz, majdnem félmeztelenül, nadrágja szét van gombolva, a barátnője pedig rajta ül. És ezt az érzést még az is növeli, hogy mindkettőnket ő nevelt fel. Gyorsan leszálltam róla és mellé feküdtem.
- Csak köszönni akartunk.- nyögte ki Anne. Bólogattunk, hogy értettük, majd kimentek a szobából.
- Ez rohadt kínos volt!- temettem arcomat a tenyerembe. Hirtelen eszembe jutott, hogy ő még mindig oda van kötözve. Mellkasa mellé két oldalra térdelve kicsomóztam a fejpántot, közben Harry kezei a szoknyám alá csúszva simogatták a combjaimat.
- Harold!- szóltam rá, természetesen mosolyogva. Felhúzta magát ülő pozícióba, én pedig mellé ültem, miközben visszahívta Louis-t, aki mesélt neki valami szabadtéri moziról, hogy menjünk el mi ketten, mert valami olyan filmet adnak, amit szeretünk.
- Szeretnél menni?- fordult felém Harry egy tipikus kérlelő mosollyal.
- Nagyon!- feleltem feldobva.
- Akkor elmegyünk!- húzott magához egy csókra. Sosem voltam még sráccal ilyenen, egyszer elmentem egyedül, de untam, hogy körülöttem mindenhol enyelgő párok voltak, úgyhogy otthagytam az egészet. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a barátommal. 

4 megjegyzés:

  1. végre..*_* nagyon Jo lett! :) <3

    VálaszTörlés
  2. egy hiba van benne..xd
    kikötözted. mikor nyílik az ajtó megfogja a csípődet.. aztán megint kivan kötve o.o
    de amúgy nagyontetsziiik*w* hamarkövit:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. juj, tényleg xd de hülye vagyok.. na mind1 átírtam :) köszi, hogy szóltál :)

      Törlés