2014. február 15., szombat

II/7 A ház

Ha valamit a legjobban utálok a világon, az az egyedül ébredés. Márpedig én annyira egyedül voltam ma reggel, hogy az hihetetlen. Harry stúdióban dalt írt a srácokkal, Anne és Robin pedig dolgoztak. Szóval felöltöztem és elmentem a Starbucksban, ahol legjobb barátnőmbe botlottam. Kifaggattam, hogy mi volt tegnap este, mert valami történt, de azt írta üzenetben, hogy majd személyesen.

- Komoly volt nagyon! A srácok kijöttek a klubba, ahol voltunk és ott volt Sophia is. Teljesen berúgva egy csávó ölében ücsörgött, majd mikor meglátta Liam-t és Dani-t, felpattant és elkezdett ordibálni Dani-vel, aki meg sem mert szólalni. Az a szerencsétlen annyira részeg volt, hogy azt hitte, Liam még vele van együtt. Megpróbálták elmagyarázni neki a szitut, de csak ordított, mint aki fél. Erre Dani felemelte a hangját, Liam pedig őt cseszte le, ezzel megvédve Sophia-t.- mesélte, amíg vártuk a kávénkat. 
- És akkor most összevesztek?- kérdeztem.
- Nem tudom, mi van velük. Ahogy Liam elkezdte Sophia-t védeni, Dani közölte vele, hogy döntse el, ki a barátnője és majd értesítse, aztán elviharzott. Li utána indult, de majdnem rögtön vissza is jött, úgyhogy nem érte utol.- rágcsálta az időközben megkapott kávéjában a szívószálat.

Előkaptam rezgő telefonomat és érdeklődve olvastam el az üzenetet Harry-től. Arról kérdezett, hogy tudom-e miért morcos Liam. Visszaírtam neki, hogy csak tippem van, majd megírtam, amit az előbb tudtam meg. Tovább beszélgettünk Eleanor-al, mikor az asztalon hagyott telefonomból hangosan szólni kezdett egy német dal, az aktuális csengőhangom.

- Milyen elfoglalt vagy!- mosolygott barátnőm. Mosolyogva bólintottam én is, majd felvettem a készüléket. Marc a bocsánatomat kérte, amiért csak most szól, de tegnap kiment a fejéből, hogy be kell mennem ma is. Biztosítottam, hogy nincs semmi probléma belőle és letettem. 

- Nekem viszont most mennem kell!- húztam el a számat, miközben felálltam az asztaltól. Ő is felállt, hogy megöleljen, majd kitalálta, hogy ő sem ücsörög itt egyedül tovább, mert nincs értelme. Miután fizettünk, távoztunk. Én kocsiba pattantam, El pedig sétált, mert még volt valami elintéznivalója. 


Az ügynökségen rögtön Larissa-hoz lettem irányítva, ahol Marc várt rám. Egy bikinis fotózás vár rám máris, ráadásul Marc bátyja is jelen lesz, a fő főnök. Úgy voltam mondjuk vele, hogy itt Marc a fő-fő-fő, de úgy látszik, nem. Miután kettesben hagytak Larissa-val, ő körülírta a csávót. Pénzes és befolyásos perverz disznó. Csodálatos. Mikor találtunk egy bikinit, amitől csorogni fog a főnökúr nyála, átöltöztem és mentem James-hez. Lala is jött velem és legnagyobb örömömre már lazán beszélgettek. Egy számomra teljesen idegen csaj lépett be, szintén bikiniben.
- Ő is új lány, mint te, Diana!- magyarázta Larissa mosolyogva. Kicsit meg volt szeppenve és nem nagyon tudott vele James mit kezdeni. Mindig olyan pózba állt, hogy a lehető legjobban takargassa a testét.
- Ne szégyelld a tested! Így nem tudsz érvényesülni!- próbált segíteni James a kiborult lányon. Én meg addig mentem Lala-val átöltözni, ugyanis most két fajta sorozatot kell készítenünk.

Azt kell mondanom, ezzel sem volt sokkal több ruha rajtam, viszont még jól is nézett ki. Egy elképesztően rövid farmersort, kilyuggatott fekete nejlonharisnyával és egy igazán régi hatást keltő Martens bakanccsal, felülről pedig egy ujjatlan, tépett hatású, mell alatti részig érő felső. Lala gyorsan kisminkelt és megcsinálta a hajam, így egészen rocker stílust öltöttem. Magamban azért megjegyeztem, hogy Oli most odáig lenne értem.

Elhessegettem a gondolatot és Larissa-val karöltve (szó szerint) végigugrándoztam a folyosón. Bent James idegesen a hajába túrt. Odamentünk hozzá és suttogva elmesélte, hogy még egyetlen használható képet sem csinált a csajról.

A telefonom csörögni kezdett, Harry keresett. Kérdezte, hogy el tudok-e majd menni érte hamarosan. Mondtam Larissa-nak, hogy hamarosan lépnem kellene, mire odahajolt James-hez, aki megkérte a csajt, hogy pihenjen egy kicsit, mert nekem sietnem kell. Gyorsan ellőttük a képeket, majd gyors búcsú után visszamentem az öltözőbe. Lala jött utánam és mondta, hogy ma beszélni fog James-el kettőjükről. Sok sikert kívántam, majd a kezemben a telefonommal rohantam kifelé.

Két papírtálcányi csokis-shake, egy tálcányi vaníliás-shake és két narancs juice társaságában estem be a stúdióba. A srácok szomjasak voltak, nekem meg csak egy 20 perces kerülőbe került. De megéri a látványért, ahogy Harry a szívószálat rágcsálja. Olyan imádni valóan csinálja!


Éppen elköszöntünk a srácoktól, mikor Liam utánam kapott és visszarántott. Odaadtam Harry-nek a kulcsot, hogy addig ki tudjon menni.
- Igen?- néztem rá kérdőn. Először nem is esett le, hogy mit szeretne kérni tőlem.
- Beszélnél Danielle-el? Engem kinyom folyton.- húzta el a száját.
- Megpróbálom, de nem ígérhetek semmit.- simítottam meg a karját, majd szaladtam ki az épületből.

A kocsiba szállva már majdnem elindultam, mikor rezgett a telóm. Egy képet kaptam Larissa-tól. Egy csókos kép, amin James-el szerepelnek és hozzá szövegként annyi, hogy: Köszönöm, örök hálám érte!
Örülök, hogy segíthettem nekik. Letettem a telefonomat és végre azzal foglalkozhattam, aki a leginkább megérdemli. Harry. Göndör hajába túrva húztam közelebb magamhoz egy hosszú csók erejéig. Miután elváltak ajkaink, mosolyogva pillantottunk egymásra, majd becsatoltam a biztonsági övemet és indulhattunk is. Egyszer csak hirtelen megálltam.

- Mi történt?- kérdezte ijedten Harry. Megértem, hisz olyan satuféket nyomtam, hogy még magam is meglepődtem.
- Nézd!- mutattam egy elképesztően gyönyörű házra, ami előtt kint vigyorgott az "eladó" tábla. Kiszálltunk és közelebb sétáltunk, hogy rendesen láthassuk a táblát. Azt írta, bővebb információ helyben. Visszaszaladtam bezárni a kocsit, addig Harry csengetett. Egy fiatal vállalkozó kinézetű férfi nyitott ajtót.

Miután körbenéztünk a házban, egyetértettünk, hogy ez lesz az. A mi házunk!

3 megjegyzés: